#

Nowy etap zarządzania

Nikt już nie ma wątpliwości co do przydatności telefonów komórkowych w codziennym życiu. Nie inaczej jest w biznesie, a nawet powiem, iż jest on uzależniony od telefonii komórkowej, sieci internetowej oraz nowoczesnych telefonów smart.
Globalizacja, otwartość rynków dostępność technologii usprawniła ten model biznesu. A więc przenośne biura, dostęp do informacji, stały kontakt z pracownikami a także i z klientem. To wszystko sprawia, iż żyjemy w cyfrowym XXI wieku.

Początkiem modernizacji rozwiązań komunikacji zwykle zaczyna się od wdrożenia nowoczesnej telefonii IP. Usługa VoIP umożliwia integracje telefonów z aplikacjami biznesowymi, co bardzo korzystnie wpływa na optymalizację procesów sprzedaży, zwiększa produktywność, poprawia jakość obsługi klienta oraz skraca do minimum czas akceptacji zamówienia. Wprawdzie większość tych zadań można wykonać za pomocą zwykłej telefonii analogowej, jednak przewagą telefonów komórkowych jest ich integracja z aplikacjami biznesowymi.

W biznesie najważniejszy jest klient, bo to dzięki niemu jest sprzedaż. Wszelkie sprawy załatwia się poprzez oprogramowanie CRM, więc wiele wdrożeń dotyczy integracji systemu CRM z telefonem VoIP. Wiele przedsiębiorstw korzysta już z takich technologii, gdyż są nie do przecenienia w ważnych kontaktach z klientem. Szybki dostęp do informacji, kontakt z dowolnego miejsca, wgląd w aktualne zamówienia to tylko niektóre z zalet wykorzystania tej technologii.

Telefony komórkowe z systemami CRM to nie nowość na rynku. Podobnie rzecz ma się z telefonami, które integrują się z systemem ERP. Na rynku producentów oprogramowania komputerowego niewiele jest firm które proponują takie rozwiązania. Faktem jest natomiast, iż to tylko kwestia czasu, że zarządzanie przedsiębiorstwem odbywać się będzie całościowe poprzez telefony.